İADE ve DEĞİŞİM ŞARTLARI
Üyelik

Üye Olmak ücretli midir?

Hayır, www.comienzoshop.com.tr sitesine üye olmak ücretsizdir.

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Evet, sepetinize ürün ekledikten sonra “Alışverişi Tamamla” butonuna basıp “Üye Olmadan Devam Et” butonuna tıklayarak üye olmadan alışveriş yapabilirsiniz.

Üye girişi yapamıyorum, ne yapmam gerekli?

Daha önce sitemize üye olduysanız, üye olurken kullandığınız kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapabilmeniz gerekmektedir. Şifrenizin belli periyotlar ile güncellenmesi gerekmemektedir. Daha önce üye olduğunuz mail adresini kullanarak tekrar üye olamazsınız. Üye olurken kullandığınız şifrenizi hatırlamıyorsanız “Şifre Hatırlatma” bölümünden şifrenizi tekrar öğrenebilirsiniz.

Siparişler

Nasıl sipariş verebilirim?

Sitemiz içerinde satın almak istediğiniz ürünlerin istediğiniz bedenini işaretledikten sonra “Sepete Ekle” butonuna tıklayarak sepetinize ekleyiniz. İstediğiniz bütün ürünleri sepetinize ekledikten sonra sepete girip “Alışverişi Tamamla” butonuna basınız. Yönlendirildiğiniz sayfada siparişinizin teslim edileceği adres bilgilerinizi giriniz. (Daha önce kayıtlı ise seçiniz.) Sayfanın altında “Bilgi Notu” ve “Hediye Paketi/ Notu” bölümlerini isteğinize bağlı olarak doldurabilirsiniz. Tekrar “Alışverişi Tamamla” butonuna bastığınızda, ödeme şekillerinin olduğu sayfaya yönlendirileceksiniz. Ödeme şeklini seçip gerekli bilgileri girdikten sonra “Siparişi Onayla” butonuna basarak alışverişinizi tamamlayabilirsiniz. Siparişiniz tamamlandığında size onay e-mail’i gelecektir.

Alışveriş sepeti nedir? Daha önce eklediğim ürünleri neden göremiyorum?

İnternet sitemize giriş yapıldıktan sonra seçerek almak istediğiniz ürünlerin toplu halde bulunduğu kişiye özel bir alandır. Siparişinizi vermeden önce sepetinizdekilere ekleme, çıkarma yapabilir, adetlerini değiştirebilirsiniz.

Sitenizde satılan ürünler orijinal midir?

www.comienzoshop.com.tr CMZ Tekstil San. Ve Tic. LTD. Şti (Comienzo) markasının resmi satış sitesidir. Bu nedenle tüm ürünlerimiz orijinaldir.

Ödeme seçenekleriniz nelerdir?

Kredi Kartı ya da Havale ile ödemelerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Havale Ödememi kaç gün içinde yapmalıyım?

Havale ile verilen siparişlerde, ödemenin 4 iş günü içinde yapılması gerekmektedir. 3 iş günü içinde ödemesi gerçekleşmeyen siparişler, sistem tarafından otomatik olarak iptal edilecektir.

Taksitli alışveriş yapabilir miyim?

Garanti Bankası, Yapıkredi, İş Bankası, Akbank, Finansbank ve Halkbank kredi kartlarınızla yapacağınız alışverişlerde 6 aya kadar taksit imkanı bulunmaktadır. Taksitli alışverişlerde vade farkı ödeyeceğiniz tutara yansıyacaktır.

Satın aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?

Sitemizdeki ürünlerin fiyatlarına KDV dahildir.

İndirim kodumu nasıl kullanabilirim?

Satın almak istediğiniz ürünleri sepetinize ekledikten sonra, sepetinizde “Alışverişi Tamamla” butonunun üstünde “İndirim Kodu Uygula” kısmına size iletilmiş olan kişisel indirim kodunuzu girerek indirimden faydalanabilirsiniz.

Siparişimi iptal etmek istiyorum ne yapmalıyım?

[email protected] adresine iptal etme isteğinizi belirten bir bilgilendirme maili göndermeniz rica olunur. Eğer siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra iptal etmek isterseniz paket tarafınıza ulaştıktan sonra, paketi teslim almadan bize yollamanız yeterli olacaktır.

Vermiş olduğum iki farklı siparişi birleştirebilir miyim?

Sistem üzerinden farklı zamanlarda yapacağınız alışverişler için ayrı kargo ücreti faturanıza yansıtılacaktır.

Kredi kartı puanlarımla sipariş verebilir miyim?

comienzoshop.com.tr adresi üzerinden verilen siparişlerde kredi kartı puanları kullanılamamaktadır.

Hediye Çekini nasıl kullanabilirim?

Öncelikle siteye üye girişi yapmanız gerekmektedir. Üye girişi yapmazsanız “Bu Kod Kullanılmıştır” uyarısı alabilirsiniz.

Sepet sayfasında “İndirim Kodu Uygula” alanına hediye çekinin kodunu yazmanız yeterlidir. Sepetinizdeki ürün tutarından hediye çekinin tutarı düşülecektir.

Kargo ve Teslimat

Yurtdışına gönderim yapabiliyor musunuz?

Yurt dışına gönderim yapılmamaktadır.

Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderilecek?

Siparişiniz Yurtiçi Kargo ile tarafınıza gönderilecektir.

Kargo ücreti ne kadar? Ücretsiz kargo seçeneğinde limit var mı?

100 TL altı alışverişlerinizde kargo ücreti 8 TL'dir. 100 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsizdir.

Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?

[email protected] adresine yeni adres bilgilerinizi yollamanız yeterli olacaktır. 0232 479 50 87 numaralı telefondan müşteri ilişkilerine ulaşarak adres değişikliğinizi yapabilirsiniz. Sitede Canlı Destek alanından da yeni bilgilerinizi müşteri temsilcisi arkadaşlarımıza iletebilirsiniz.

Siparişim kargoya verildikten sonra adres değişikliği yapabilir miyim?

Siparişiniz kargoya verildikten sonra teslimat aşamasındayken Yurtiçi kargoya talebiniz iletilecektir. Talebinizi müşteri hizmetleri birimimize iletebilirsiniz.

Kargo ben adresimde yokken teslimat yapmaya gelmiş, bu durumda ne yapabilirim?

Kargo şirketi teslimat yapamadığında ertesi gün kargoyu tekrar dağıtıma çıkartacaktır. 3 günün sonunda teslimat gerçekleştirilemez ise kargonuz bize geri dönecektir. Bu süreçte müşteri hizmetlerimizle iletişime geçip bilgi alabilirsiniz.

Siparişimi mağazadan almam mümkün müdür?

Online verilen siparişler mağazarlardan teslim edilememektedir.

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Üye iseniz üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım” menüsünde bulunan siparişlerim adımından takip edebilirsiniz. Üye değilseniz E-posta adresinize gönderilen bilgilendirme mailinden ya da müşteri hizmetlerini arayarak siparişinizin durumu hakkında bilgi alabilirsiniz.

Siparişim ne zaman ulaşır?

Siparişinizi oluşturduğunuz gün itibari ile ödemeniz onaylandıktan sonra tedarik ve kargo süresi olarak, İzmir ili merkez uzaklığına göre (750km), 5 işgünü içerisinde ulaşmaktadır. Siparişinizin durumu değiştikçe sistemde kayıtlı e-posta adresinize bilgilendirme yapılacaktır. Ayrıca siparişinizi ve satın aldığınız ürünlerin durumunu sitemize giriş yaparak Sipariş Takip bölümünden de takip edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra tarafınıza e-posta ile bilgilendirme yapılacaktır.

Haftasonu ve resmi tatillerde teslimat yapılıyor mu?

Yurtiçi Kargo Cumartesi günü 13:00'a kadar teslimat yapabilmektedir. Pazar günleri ve resmi tatillerde kargo teslimatı yapılmamaktadır. Resmi tatil sonrası ilk iş günü itibariyle siparişler sırası ile kargoya teslim edilmektedir.

İade, İptal ve Değişim

Ürünü iade etmek istiyorum bu durumda ne yapmalıyım?

Aldığınız ürünü 15 (on beş) gün içerisinde ambalajı bozulmamış şekilde faturanız ile birlikte iade edebilirsiniz (aksesuar, iç çamaşırı). Bu süre içerisinde, ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş vesaire şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez. (Ürünün tekrar satılabilir olma durumunu bozmadan neden belirterek iade edilmesi mümkündür). İade, orijinal ambalaj ile yapılmalıdır. Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumlar tespit edildiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürün iade alınmaz ve bedeli iade edilmez. İade edilmek istenen ürünün bedeli yasal süre olan 15 işgünü (ürünün elimize ulaşmasından itibaren) içerisinde iade edilecektir. Ayrıntılı bilgi için lütfen İade ve Değişim bölümümüzü okuyunuz.

Taksitli olarak satın aldığım ürünlerin iadesi nasıl gerçekleşecek?

Bizim tarafımızdan iade tutarınız bankanıza iletilecektir. Bankanız tarafından yapılan iadenizin geri ödenmesi taksitli olarak kartınıza yansıyacaktır.

Ürünü değiştirmek istiyorum bu durumda ne yapmalıyım?

[email protected] adresine değişim sebebinizi ve isteğinizi belirten bilgilendirme maili atarak, ürünü, faturası ve içerisine tekrar değişim notunuzu yazarak (Ürünün tekrar satılabilir olma durumunu bozmadan neden belirterek değişiminin talep edilmesi mümkündür) (iç çamaşırların da geçerli değildir.) Yurtiçi kargo ile size gelen adrese tekrar göndermeniz yeterli olacaktır. Ürün elimize ulaştıktan sonra işleme alınarak yeni bir tedarik süreci başlatılarak ürününüz tedarik edilerek tekrar tarafınıza kargolanacaktır. E-posta adresinize bilgilendirme maili gönderilecektir.

İade/Değişim için yolladığım ürünleri kargo ücretini ödeyecek miyim?

Değişim ve iade ürünlerde kargo ücreti bize ait olmaktadır. Sadece Yurtiçi kargo ile karşı ödemeli gelen paketler kabul edilmektedir. Karşı ödemeli kargo anlaşma kodu: comienzo

www.comienzoshop.com.tr adresinden aldığım ürünü mağazalarınızda değiştirebilir miyim?

Online satış sitemizden satın alınan ürünler mağazalarımızdan değişim yapılamamaktadır.

Faturamı kaybettim, iade işlemini gerçekleştirebilir miyim?

[email protected] müşteri destek adresimize talebinizi mail olarak iletebilirsiniz, faturanız size tekrar gönderilecektir. E-faturalarınız mail adresinize de gönderilmektedir, mail kutunuzu kontrol edebilirsiniz.